środa, 11 grudnia 2013

Ciche, bezpieczne miejsce.

Moja najbliższa przyjaciółka ostatnio szuka fajnego mieszkania. Próbą sił okazało się poszukiwanie odpowiedniej lokalizacji – takiego miejsca, które jest ciche i spokojne, ale i niezbyt oddalone od stolicy, tak by dojazd nie stanowił większego problemu. Sama nie tak dawno rozglądałam się w poszukiwaniu takiego miejsca, więc coś o tym wiedziałam. Dla mnie dojeżdżanie do Warszawy nie jest zbyt ważną sprawą, ale wiedziałam, że odpowiednim miejscem będą dla Gośki Marki – wyjątkowo spokojne miasto graniczące z Warszawą. Razem się tam wybrałyśmy i odniosłyśmy wrażenie, że to naprawdę fajne miejsce dla rodzin z dziećmi. Mnóstwo tam spokojnych i bezpiecznych obszarów, jest krajobrazowy park, są miejsca dla dzieci, a dojeżdżanie do stolicy trwa tylko kilkanaście minut. Jeśli poszukujesz informacji na takich miejsc: Ida deweloper Zdjęcie- Dig Art & haniana.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz